сборна касетка

“I used to analyze myself down to the last thread, used to compare myself with others, recalled all the smallest glances, smiles and words of those to whom I’d tried to be frank, interpreted everything in a bad light, laughed viciously at my attempts ‘to be like the rest’ –and suddenly, in the midst of my laughing, I’d give way to sadness, fall into ludicrous despondency and once again start the whole process all over again – in short, I went round and round like a squirrel on a wheel.”

– Dostoyevsky

***

“Let me be, was all I wanted. Be what I am, no matter how I am.”
– Henry Miller
***
Wild Tales 2014 720p Bluray x264 Aac-deff.mp4_006874428.jpg
Из “Wild Tales” (2014), аржентински, страхотен, объркан, побъркан, краен, брутален, абсурден, реален, истинен; порочен кръг от човешка съдба и ирационалност.
И последната сцена, най-вече последната сцена.
Изводът е, че може да си прекрасно или ужасно откачен, до степен да (си мислиш, че) проваляш всичко, но понякога, в редки случаи, се появява някой с реципрочна лудост. И всичко свършва абсурдно добре.
(и нещо, което не споделих с фейсбук:)
1. Иска ми се да се омъжа така, с много музика, с голям екран, на който се прожектират наши снимки, с жива музика, дори духова, с маймунджулъци от страна на приятелите, с гръм и трясък. Понякога ми се иска и тиха, скромна сватба, но друг път ми се иска точно това.
2. Иска ми се да бъда обичана безпрекословно: точно така, да полудея, да откача съвсем пред другия човек, да бъда най-лошото, брутално, отвратително аз, на което съм способна, и той пак да ми подаде ръка
Но кой може да очаква такова нещо?
***
Боуи. Всъщност не съм му фен, не го слушам (въпреки че в последните няколко дни, учудващо за мен, въртя няколко негови парчета), но any man’s death diminishes me, знам ли.